reklama

/15./ Milí nevoliči

Piatok som opäť zasvätil výzve NEVOLIČOM, aby sa zúčastnili parlamentných volieb a tak zmenili svoj tvrdohlavý postoj a propagovaniu Demokratickej strany, ako jej člen a kandidát v parlamentných voľbách.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

 Urobil som kratšiu etapu svojej "Túr DS Bratislava", aby som vo svojom mieste bydliska, v Devínskej Novej Vsi, konečne anuloval svoje resty. Podarilo sa. Zostalo mi už len dvesto propagačných novín Demokratickej strany a to ma čaká ešte celé sídlisko Kostolné, nová zástavba aj stará dedina. Za dva dni svojej "regenerácie a liečenia" sa mi podarilo to, v čo som ani ja nedúfal. Propagovať Demokratickú stranu v modrej bunde s logom a nápisom Demokratickej strany je v mieste bydliska oveľa príjemnejšie. Mnoho ľudí vás pozná za tých tridsať rokov z videnia. Len tie prekvapené výrazy ich tvárí, keď ma videli vo farbách Demokratickej strany, hovoria za nich. I dnes som bol milo prekvapený z celkového postoja obyvateľov panelákov.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 NEVOLIČI, chcel by som sa vrátiť k téme vzdania sa Demokratickej strany v prospech niektorej opozičnej strany, aby vraj "neprepadli" hlasy voličov, ktorí nás chcú voliť. Vraj sa Demokratická strana nedostane do parlamentu a škoda každého takéhoto hlasu. Neviem, z čoho vychádzajú poniektorí diskutujúci na fb, ale tlak na Demokratickú stranu narastá každým dňom. Nechápem to. Pred voľbami do 30. novembra 2019 s nami nikto nechcel komunikovať, lebo sme mali "len" 0,2 %. Všetci si pamätáte výroky Igora Matoviča na našu adresu a na našu "smiešnu" podoru voličmi. Dával Demokratickej strane 18 alebo 20 miest na kandidátke OĽaNO a veľmi sa "divil", keď sme to odmietli. Nebudem komentovať jeho mozgové pochody, to je jeho problém. Ostatným opozičným stranám sme ani nestáli za to, aby s nami rokovali...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 A čo sa deje posledné týždne? V médiách narastá tlak na voličov aj členov Demokratickej strany, aby sa v "záujme neprepadnutia hlasov", vzdali volebnej kampane v prospech niektorej opozičnej strany. Začína byť z toho v médiách a na fb honba na čarodejnice /Demokratickú stranu/. Prečo zrazu taký povyk pre "mizerných" 0,2 %? Že by prekvapivá aktivita Demokratickej strany? Že by celoslovenská "Tour DS Slovakia" s lídrami Demokratickej strany? Že by narastajúce preferencie Demokratickej strany napriek embargu médií a opozičných lídrov? Prečo v Denníku N zrazu taký záujem o Demokratickú stranu a jeho tlak na jej odstúpenie v prospech niektorej z iných piatich opozičných strán? A ktorej, keď sa smiem opýtať? Koľko skrachovných politikov sa nachádza v týchto stranách o ktorých sa vie, že majú za sebou daňové alebo korupčné kauzy? A prečo neustále vyjadrovanie sa o volebných lídroch ako "odídencov zo SaS?" Demokratická strana sa s nimi spojila pod značkou Demokratická strana, odhlasoval to snem aj mimoriadny snem. Komu vyhovuje neustále vrážanie klinov medzi členov Demokratickej strany? A prečo? Že by ohrozovanie pozícií vládnych a opozičných strán SNS, MOST a SaS, KDH aby sa vôbec dostali do parlamentu?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 NEVOLIČI, vy ste tí, z ktorých majú tieto tri parlamentné strany a KDH strach. Ak sa Demokratickej strane podarí presvedčiť vás, aby ste sa zúčastnili parlamentných volieb, nejde tu len o nárast preferencií Demokratickej strany. Pre tie štyri strany to znamená presvedčiť viacej voličov, ako v roku 2016. A koho presvedčia? Voliči od SMER-u prešli do PS/SPOLU, časť do Za vlasť, a časť k Harabínovi a Druckerovi, prípadne Kotlebovi. Tie štyri strany nemajú voličov! Jedine dúfať, že sa SMER a SNS utopí ešte pred voľbami vo svojej vlastne špine, ktorú tu dvanásť rokov kopili. A už sú zaujímavé aj hlasy Demokratickej strany...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 NEVOLIČI, záleží len a len od vás, ako dopadnú parlamentné voľby. Vyššie som vám uviedol, prečo. Čím viac vás príde voliť, NEVOLIČI, tým lepšie pre Slovensko. Výsledky parlamentných volieb sú len vo vašich hlavách a rukách. Rozmýšľajte hlavou a len hlavou, lebo rozum je v hlave, nie v srdci...

Volám sa Jozef Rybár, som kandidátom do NRSR vo voľbách 2020 za Demokratickú stranu pod číslom 44. Našu stranu môžete podporiť lajkom TU a na Instagrame TU

Ak sa vám text páčil, podporte ho zvýšením karmy pod blogom, zvýšite tak jeho čítanosť. 

Ďakujem.

Jozef Rybár

Jozef Rybár

Bloger 
  • Počet článkov:  46
  •  | 
  • Páči sa:  359x

Som obyčajný človek s vysokoškolským vzdelaním. Nerobil som kariéru, venoval som sa rodine. Nakoľko sa už nemôžem pozerať na spôsob vládnutia slovenských vlád, rozhodol som sa na FB kriticky sa vyjadrovať k zlým politickým a hospodárskym rozhodnutiam.Som na FB od pádu vládu Ivety Radičovej, dovtedy len sporadicky. Venujem sa oblastiam ako história národov, história Slovenska, politici Slovenska, obdobie druhej svetovej vojne. Niekoľko desiatok krát som prečítal Písmo sväté a rád poznatky prenášam na dnešnú dobu.Od 1. 1. 2019 som v skupine Nevoliči a voľby 2020 uverejnil 320 citátov z Písma svätého väčšinou s komentárom a súvislosťami s našimi vládami za posledných tridsať rokov. Pre otvorenie očí týmto ľuďom, aby pochopili, že ignorovanie parlamentných volieb nie je správne rozhodnutie. A aby národ pochopil, že čo si sám nevybojuje, nebude mať. Ani keď vládnu Slováci Slovákom. Zaujímam sa o všetko historické a fascinuje ma sci-fi. Ako povedal jeden myslím, že jeden z rímskych biskupov, "Každý svätý má svoju temnú minulosť." A ako každý človek ju mám aj ja, Ale to sa nerozpráva, ale som pripravený odpovedať na všetky otázky bez vykrúcania ale v súvislostiach. Lebo každý čin má svoje pozadie, nič neprichádza len tak. Preto som sa aj podujal na ten "seriál" citátov zo Svätého písma pre NEVOLIČOV, lebo toľko múdrosti nie je napísané v žiadnej knihe a v dnešnej dobe to nie je "IN". A hlavne rád, ako by sme sa mali chovať, aby sme si vytvorili raj už na zemi. Chovanie bohatých a mocných celého sveta je niečo diametrálne odlišné od toho, ako by sa mali chovať.Som kandidátom za Demokratickú stranu pod číslom 44. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

9 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu