reklama

/14./ Milí Nevoliči

Dnes nebudem komentovať ani víťazný pochod Kotlebovcov k moci, ani Slosiarikove náreky, že Kotlebovci vyhrajú voľby. Ja tvrdím, že voľby vyhrá Demokratická strana. Prečo? Lebo ju podporíte vy, NEVOLIČI!!!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Milí NEVOLIČI,

 

dnes nebudem komentovať ani "víťazný" pochod Kotlebovcov k moci, ani Slosiarikove náreky, že Kotlebovci vyhrajú voľby. Ja tvrdím, že voľby vyhrá Demokratická strana

. Prečo? Lebo ju podporíte vy, NEVOLIČI!!!

 

Hráme, Vy aj ja spoločne, vabank

. Nepôjdete voliť, prehráte vy aj ja. Pôjdete voliť, vyhráte vy aj ja. Upozorňujem vás, NEVOLIČI

, že v banku

je osud Slovenska a jeho obyvateľov. Teda aj váš, aj môj!

 Na jednej strane 30 % SMER-u a Kotlebovcov, na strane druhej 40 % NEVOLIČOV. Plus tridsať percent pre iné opozičné strany. Tie ste však, NEVOLIČI, nevolili už v roku 2016, takže vám zostáva len voliť Demokratickú stranu. Je jedinou alternatívou, jedinou stranou budovanou zdola, jedinou stranou, ktorá nemá na svojej kandidátke korupčne sa správajúcich ľudí. Ani privatizérov. Ani oligarchov. Čiže je to strana, akú ste si predstavovali a po ktorej túžite po sklamaní z vládnutia SDKÚ.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 

Modrá farba nám dáva silu neopakovať volebné sklamanie, ktoré ste zažili od SDKÚ. Vybudujeme demokratickú spoločnosť bez všetkých prívlastkov. Demokracia zostane len a len demokraciou.

Občania Slovenska si zaslúžia po tridsiatich rokoch "kapitalistického komunizmu" Mečiara a Fica ozajstnú demokraciu. Už žiadne vytváranie spoločenských kást, ktoré nám tu dvanásť rokov predvádza Fico a SMER so svojimi kolaborantami SNS a Most. Žiadny pseudosociálny štát á la "tretia cesta"

Fica. Vidíme a na vlastnej koži pociťujeme SMER-ácke ponímanie sociálneho štátu.

 

O tom však, či na Slovensku začne platiť právo a zákon rozhodnete vy, NEVOLIČI.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Nikto iný to nedokáže, len vy. NEVOLIČOV

a nerozhodnutých je toľko, že zúčastnením sa volieb a podporou Demokratickej strany

sa konečne na Slovensku začnú uplatňovať demokratické princípy vládnutia. Žiadne hrubé čiary sa nebudú robiť. Komu sa dokáže trestná zodpovednosť, priama alebo nepriama korupcia, klamstvá, daňové podvody, dostane podľa zákona, primeranú "odmenu".

 Ešte jedno upozornenie. Demokratická strana ide do volieb samostatne a nemieni sa vzdať vašej podpory v prospech nejakej inej strane. Objavili sa totižto správy, že Demokratická strana odstúpi pred voľbami a vyzve svojich členov, podporovateľov a voličov, aby odovzdali svoje hlasy inej opozičnej strane. Čas rokovaní skončil. Od Demokratickej strany sa nikto nedožije, aby utiekla z priamej súťaže, z parlamentných volieb o demokratický charakter Slovenskej republiky. Niekomu veľmi prekáža nezávislá strana, jej program a neskorumpovaní kandidáti.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Budem opäť opakovať, NEVOLIČI

, že všetko je vo vašich hlavách a vo vašich rukách. Nie v hlavách politikov a straníckych predsedníctiev. Len vy môžete rozhodnúť, podľa programov strán, kto vyhrá nasledujúce parlamentné voľby 29. 2. 2020. 

Volám sa Jozef Rybár, som kandidátom do NRSR vo voľbách 2020 za Demokratickú stranu pod číslom 44. Našu stranu môžete podporiť lajkom TU a na Instagrame TU

Ak sa vám text páčil, podporte ho zvýšením karmy pod blogom, zvýšite tak jeho čítanosť. 

Ďakujem.

Jozef Rybár

Jozef Rybár

Bloger 
  • Počet článkov:  46
  •  | 
  • Páči sa:  359x

Som obyčajný človek s vysokoškolským vzdelaním. Nerobil som kariéru, venoval som sa rodine. Nakoľko sa už nemôžem pozerať na spôsob vládnutia slovenských vlád, rozhodol som sa na FB kriticky sa vyjadrovať k zlým politickým a hospodárskym rozhodnutiam.Som na FB od pádu vládu Ivety Radičovej, dovtedy len sporadicky. Venujem sa oblastiam ako história národov, história Slovenska, politici Slovenska, obdobie druhej svetovej vojne. Niekoľko desiatok krát som prečítal Písmo sväté a rád poznatky prenášam na dnešnú dobu.Od 1. 1. 2019 som v skupine Nevoliči a voľby 2020 uverejnil 320 citátov z Písma svätého väčšinou s komentárom a súvislosťami s našimi vládami za posledných tridsať rokov. Pre otvorenie očí týmto ľuďom, aby pochopili, že ignorovanie parlamentných volieb nie je správne rozhodnutie. A aby národ pochopil, že čo si sám nevybojuje, nebude mať. Ani keď vládnu Slováci Slovákom. Zaujímam sa o všetko historické a fascinuje ma sci-fi. Ako povedal jeden myslím, že jeden z rímskych biskupov, "Každý svätý má svoju temnú minulosť." A ako každý človek ju mám aj ja, Ale to sa nerozpráva, ale som pripravený odpovedať na všetky otázky bez vykrúcania ale v súvislostiach. Lebo každý čin má svoje pozadie, nič neprichádza len tak. Preto som sa aj podujal na ten "seriál" citátov zo Svätého písma pre NEVOLIČOV, lebo toľko múdrosti nie je napísané v žiadnej knihe a v dnešnej dobe to nie je "IN". A hlavne rád, ako by sme sa mali chovať, aby sme si vytvorili raj už na zemi. Chovanie bohatých a mocných celého sveta je niečo diametrálne odlišné od toho, ako by sa mali chovať.Som kandidátom za Demokratickú stranu pod číslom 44. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

9 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu