reklama

Milí nevoliči voľné pokračovanie 3

V sobotu na tlačovke OĽaNO vybuchla bomba, to je fakt. Ale ako Záhorák hovorím: taká dutá, není o čem vyprávjat... Necháte vládnuť lúzrov a klamárov, alebo zmeníte víťazov volieb?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Dnes som chcel nadviazať na včerajší status o postojoch I.M. za posledné dni. Zistil som, že to nemá zmysel. Načo niekomu otvárať oči, keď sa vás šmahom ruky snaží niekto podraziť otázkou: " A čo doteraz spravila Demokratická strana?" Odpoviem, aby ma fb neblokol, "ľudský výkal". Ste teraz spokojný? 

Ľutujem, že vaše IQ je presne také chabé, ako otázka, ktorú ste položili. Za to však ja nenesiem zodpovednosť, ale len a len Vy sám. Však ja nemôžem za to, že nemáte prehľad o politických stranách Slovenska a o angažovanosti sa čelných predstaviteľov každej politickej strany. Nemám chuť ani čas Vám to vysvetlovať, to by ste mali vedieť, keď idete verejne na fb a zbytočne sa pred svojimi priateľmi nezhadzovali svojou neznalosťou slovenskej politickej scény...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Všetkým NEVOLIČOM však otvorene poviem: "politik" I.M. si na vás spomenul presne štyri týždne pred parlamentnými voľbami. Doteraz jediná strana, ktorá vás vyzývala, aby ste sa zúčastnili parlamentných volieb 29.2.2020. bola Demokratická strana. Na rozdieľ od OĽaNO, nie je to strana jedného človeka, jedného majiteľa, ktorý každé štyri roky vyhodí všetkých členov, ktorí by ho v popularite mohli ohroziť. Veľa o tom by vám porozprávali Hlina alebo Remišová. Na obhajobu Demokratickej strany aj ja položím otázku: "Odkedy funguje verejná skupina "Nevoliči a voľby 2020?" Odvtedy sa Demokratická strana snaží o vašu podporu, NEVOLIČI, lebo aj ja som členom Demokratickej strany... 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

NEVOLIČI, všetko je jasné. Zostanete NEVOLIČMI, alebo konečne zmeníte názor a zúčastníte sa parlamentných volieb? Necháte vládnuť lúzrov a klamárov, alebo zmeníte víťazov volieb? Ak chcete radu, dám ju. S čistým svedomím môžem doporučiť len Demokratickú stranu, možno Hlas pravice... 

NEVOLIČI, ste najpočetnejšou skupinou voličov, ktorá môže zmeniť politické smerovanie Slovenska. Nie politici a ústredné výbory politických strán, ale vy, všetci registrovaní voliči. Ak sa v počte najmenej 90 % zúčastníte parlamentných volieb 29.2.2020. Čiže, všetko je vo vašich rukách a vo vašich hlavách, NEVOLIČI.

Na záver len toľko. V sobotu na tlačovke OĽaNO vybuchla bomba, to je fakt. Ale ako Záhorák hovorím: taká "dutá, není o čem vyprávjat"...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Volám sa Jozef Rybár, som kandidátom do NRSR vo voľbách 2020 za Demokratickú stranu pod číslom 44. Našu stranu môžete podporiť lajkom TU a na Instagrame TU

Ak sa vám text páčil, podporte ho zvýšením karmy pod blogom, zvýšite tak jeho čítanosť. 

Ďakujem.

Jozef Rybár

Jozef Rybár

Bloger 
  • Počet článkov:  46
  •  | 
  • Páči sa:  359x

Som obyčajný človek s vysokoškolským vzdelaním. Nerobil som kariéru, venoval som sa rodine. Nakoľko sa už nemôžem pozerať na spôsob vládnutia slovenských vlád, rozhodol som sa na FB kriticky sa vyjadrovať k zlým politickým a hospodárskym rozhodnutiam.Som na FB od pádu vládu Ivety Radičovej, dovtedy len sporadicky. Venujem sa oblastiam ako história národov, história Slovenska, politici Slovenska, obdobie druhej svetovej vojne. Niekoľko desiatok krát som prečítal Písmo sväté a rád poznatky prenášam na dnešnú dobu.Od 1. 1. 2019 som v skupine Nevoliči a voľby 2020 uverejnil 320 citátov z Písma svätého väčšinou s komentárom a súvislosťami s našimi vládami za posledných tridsať rokov. Pre otvorenie očí týmto ľuďom, aby pochopili, že ignorovanie parlamentných volieb nie je správne rozhodnutie. A aby národ pochopil, že čo si sám nevybojuje, nebude mať. Ani keď vládnu Slováci Slovákom. Zaujímam sa o všetko historické a fascinuje ma sci-fi. Ako povedal jeden myslím, že jeden z rímskych biskupov, "Každý svätý má svoju temnú minulosť." A ako každý človek ju mám aj ja, Ale to sa nerozpráva, ale som pripravený odpovedať na všetky otázky bez vykrúcania ale v súvislostiach. Lebo každý čin má svoje pozadie, nič neprichádza len tak. Preto som sa aj podujal na ten "seriál" citátov zo Svätého písma pre NEVOLIČOV, lebo toľko múdrosti nie je napísané v žiadnej knihe a v dnešnej dobe to nie je "IN". A hlavne rád, ako by sme sa mali chovať, aby sme si vytvorili raj už na zemi. Chovanie bohatých a mocných celého sveta je niečo diametrálne odlišné od toho, ako by sa mali chovať.Som kandidátom za Demokratickú stranu pod číslom 44. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu